EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 8. april 2014

Maileg, Katt og Maling av dør


Regn regn regn :-P Grått og trist ute.... Hadde vel egentlig hvert vær til å gjøre noe inne i vel!!! Men jeg gidder ikke ;-) Blir ikke borte det som  skulle vært gjort heller, så det kan bare vente hi hi hi....


Fant frem noen bilder fra en dag solen skinte inn her :-D Katten Martha hadde ikke lyst til å gjøre noe da heller hun! Bruker dem ikke å si at dyra blir lik eieren :-D Hannkatten er mer hyper aktiv og er mer juniors katt hi hi hi.... Junior har til tider litt snev av AD HD så dem er vel ganske like hverandre de to :-D


Martha liker seg med de nye maileg kaninene hun ;-)





På kjøkkenet har jeg malt døra inn til kjølehjørnet med magnetmaling og krittmaling. Nå kan jeg rable ned beskjeder og huskelister når jeg reiser bort. Magnetmalinga gjør at jeg også kan henge opp lapper! Å disse jeg bor med kan skrive opp ting som må handles inn......


Synes denne magneten her passet fint til meg ;-) Så den måtte jeg bare ha :-D






Her ser dere resultatet av hva disse jeg bor med har brukt døra til :-P Er det mulig!!!! Jeg har faktisk ikke tatt dette bilde selv heller. Det har en av mine sønner gjort! Eldste sønnen i huset er flink til å stelle opp junior må jeg si :-P Jeg vasket det bort så fort jeg fikk se det, men junior hadde lært seg å tegne slike han...... Så dermed hadde jeg fulle døra igjen dagen etter :-/ Hvis det er slike dem mener jeg skal handle inn å legge i kjøleskapet, så får jeg vel bare klikke meg inn på kondomeriet.no ;-) Vil nok tro øya hadde blitt store hvis ho mor hadde bytta ut maten med dildoer i alle regnbuens farger :-D

Ønsker dere en riktig fin kveld :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Griner- sikke nogle fine tegninger.. :-))
    God weekend
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...