EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 30. desember 2014

Nymalt stue

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av min nymalte tv stue i 2 etasje i dag, men det ble langt på natt før jeg kom så langt :-D Gubben reiv meg tur sofaen i dag, for å ta meg med på en luftetur til Sverige ;-) Dette er malings prosjektet jeg lurte med meg gubben i huset til å være med på ;-) Jeg ble super fornøyd med resultatet :-D Furupanelen er dekket med hvit maling <3  Det finnes vel ikke noe være å ha på vegger og tak en furupanel :-P Hvordan klarer folk å holde slik rent???? Nok er nok, nå skal det tas litt etter litt her.... Men det vil nok ta sin tid da det er bare kjøkkenet og stua i underetasjen som ikke har furupanel i taket :-P Det er de to rommene som jeg fikk det som jeg ville når vi bygde huset!!!!









Det er mye vi ikke har fått på plass igjen etter at vi har malt, men vi får bare ta tiden til hjelp ;-) Nå har jeg nok med å kna sofaen i 1 etasje ;-)

Håper dere får en fin 6 dag i romjula <3

Juleklem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...