EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 2. februar 2013

Halv ferdig Skap ;-)

Lørdag kveld, å jeg har slengt meg ned i sofaen med "lappen" i fanget og en kald øl :-D Godt å bare slappe av..... Har holdt på i hele dag med maling og .........! Det største skapet er halv ferdig! Dukket opp et problem når jeg "veivet" med malekosten inne i skapet..... Det hadde vært klint med noe olje på den ene siden, som jeg fikk problemer med å dekke med min vannbaserte maling :-P Det hjalp lite at jeg hadde pusset der på forhånd.... Men jeg fikk et lyst øyeblikk, som jeg er kjempe fornøyd med ;-) Har dere lyst til å se????




Male jobben utvendig er jeg ferdig med :-) Nå skal dere få se hvordan det ser ut innvendig ;-)











Nå, hva synes dere? Jeg fant frem tapeten i dag, å tapetserte det innvendig. Da slapp jeg å tenke mere på problemet med å dekke dette klinet!!!! Nå mangler jeg bare "hobby plater" som skal males hvite, før det får plassen sin i annen etasje. Her skal alt av skrivere og data utstyr lagres. Det skal bli så godt å få gjemt det unna :-D


Ønsker dere alle, hvorhen i verden du måtte befinne deg akkurat nå.... En Fortsatt Strålende Helg :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Det bliver så flot!
    Åh....hvor jeg glæder mig til forår og sommer, når jeg ser din flotte buket <3

    Rigtig god søndag.

    Knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...