EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 29. juni 2013

Bikini og Snekre prosjekt....

Hvor blir det av sommeren!!!!!!


Her skulle vi ha badet og kjent solen varme..... Det ser ut som om det bare blir med tanken :-/



Jeg og junior tok toget til Oslo i dag, da han hadde et ønske om å kjøre tog :-) Var endelig så heldig å få tak i bikinier..... Det er ikke bare bare å få tak i en som passer, da enn har blitt utstyr med mugger beregnet på to personer :-P Kan bare glemme å stikke på H&M å kjøpe en til en billig penge.... Dem dekker så hvitt det er vortene hi hi hi.... Dere grunner sikkert på når jeg har tenkt å bruke dem! Etter det været vi har her i Norge, så blir dem nok pent brukt ;-)


Men denne dama sikrer seg sol og varme :-D Får jeg ikke benyttet stranda vi har her hjemme, så reiser jeg sørover å finner ei ;-) 14 dager på Green Garden i Oba venter oss i august Juhuuuu..... så glad jeg er for det :-D Vi var der i fjor sommer og reiser tilbake i år. Det er så godt å ha noe å se frem til ;-) SOL & VARME


Før jeg setter av sørover, fikk jeg mange nye ideer i dag :-) Kjøpte meg Hus&Hem på Narvesen i dag, før jeg satte meg på toget.


Sammen med bladet fulgte det med et ekstra blad juhuuu... om å snekre sammen egne prosjekt :-D
For noen supre ideer for min bedre halvdel ;-) Synes jeg da hi hi hi hi :-D





Hver gang jeg spør om han kan snekre sammen noe for meg, vil han alltid ha tegning på hvordan det skal være. Her har jeg både tegninger og mål! Helt supert :-D Dette bladet er virkelig å anbefale <3


Så mens han snekrer kan jeg gjøre ferdig noen av mine mange prosjekt.... Trekke om gyngestol (utstyret er kjøpt inn i dag), sy lampeskjermer, male ferdig skap + male ett til ;-)


Hekle jordbær.... Min kjære blogg venninne fra Danmark som jeg lovet noen jordbær tror sikkert jeg har glemt henne! Men det har jeg ikke ;-) Det tar bare litt tid! Noen ganger kunne jeg ønske at døgnet besto av 48 timer, så jeg hadde rukket med mye mer!


Det samme gjelder for min kjære <3 Han rekker dessverre ikke med alt han heller. Noen snekring på mine ønsker blir det nok ikke på en stund :-P Han reiser på en velfortjent guttetur til Sverige hele neste uke for å spille "fem dagars golf" turnering. Når han kommer hjem skal han fortsatt hjelpe min lille bror med restaurering....... Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet :-/


Å trøste meg med shopping hos Gabrielles i Danmark :-D Hun har sommerutsalg med 20 - 70% avslag nå <3 Du finner linken HER :-) Hun har så mye fint i Green Gate og andre merker til en ufattelig bra pris :-D Her er det penger å spare damer hi hi hi hi.....

I morgen skal jeg på "loppis" til Sverige :-D Håper å finne noe spennende ;-) Kanskje det dukker opp flere male prosjekter ha ha ha....

Ønsker dere en Riktig God Helg :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...