EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 23. juli 2013

Hylle med skuffer

Hei, måtte bare stikke innom for å vise dere den nye hylla mi :-D Det tok sin tid før jeg fikk hjelp til å henge den opp! For det første syntes mannen i huset at den ikke passet der i det hele tatt! Kan jeg få lov til å si hva jeg mener sa han! Klart du kan sa jeg.... Spytt ut! (Som om det hjelper liksom... hi hi hi...) Han skjønte vel fort at det ikke var noen vei tilbake ;-) Vanligvis skrur jeg opp ting selv her i huset, men det er ikke alle veggene jeg tar sjansen på å skru i da vi har en del kanaler til varmegjenvinningsanlegget!!!! Best å la være kanskje :-) Ellers kan det fort blåse litt ekstra ut av veggene her :-D

Nå skal dere få se en haug av bilder av hylla + litt til :-D



















Nå hva synes dere????? Passet den inn? Eller er dere enig med "gubben" i huset hi hi hi..... Jeg synes den var veldig praktisk med skuffene som vi kunne ha disse kapslene til kaffemaskinen i ;-)


Jeg måtte flytte koppestativet mitt for å få plass til hylla, å dermed ble det to Green Gate kopper mindre her :-( Men det er vel flere å få kjøpt!!!! Green Gate kommer med den nye kolleksjonen sin i august :-D

Nå skal jeg stupe til sengs, for jeg skal opp å hoppe igjen om fem timer :-P

Ønsker dere en fortsatt fin sommer ;-)

Klem Mona

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...