EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 19. november 2013

Bokser & Stol

Trallallallallaaaaa....... i morgen har jeg fri :-D Tror det er på tide med en rydde dag her ha ha ha..... At den mannen min ikke får "spader" og drar på seg hjerte problemer er et under ;-) Selv om jeg har jobbet mye i det siste, så har jeg virkelig klart å klemme inn litt handling i mellom øktene også! Men alt jeg har handlet har ikke kommet på plass enda kan man vel si :-P Vi må snart måke oss vei for å komme oss frem her i huset.... "Mona har også vært på auksjon igjen :-D"


Så nå er kakeboksene fylt opp med pepperkaker og karameller, så jeg har noe å kose meg med under rydding og vasking i morgen!!!!! Gløggen står klar også :-) Skal nok begynne så smått å pynte til jul her. "Hvis jeg klarer å rydde ferdig i morgen da ;-)" Ønsker meg en desember måned som vi bare kan kose oss og bake <3


Alle duker på kjøkkenet er fjernet og en del av pastellene her skal pakkes bort. Er ikke helt fortrolig med en lyse rosa jul her gitt :-D Men blått blir det nok litt mer av her i år. Synes det er veldig lekkert med lyse blått og rødt.... så vi får se da hva jeg ender opp med!!!!


Bytte ut putene med noen røde kanskje!!!! Eller blande????


Noen av stolene jeg kjøpte på auksjon tidligere i år har fått komme inn. Dem er fortsatt svarte!!!! Tror dem skal få lov til å være det også inntil videre..... Denne stolen ser vi nesten ikke allikevel i gangen her akkurat nå ha ha ha...... Har bestilt meg hvite runde puter til to av stolene. Er veldig spent på hvordan putene passer til stolene!!! Jeg hadde så klart ikke tid til å ta mål av stolene! Passer ikke putene, så får jeg vel dra på en ny auksjon å se om jeg finner stoler som passer til putene ha ha ha ha.....

Nå gjenstår det å se om jeg får gjort noe som helst her i morgen :-D Tar med meg et interiørblad med jule inspirasjon og håper jeg er veldig veldig veldig VELDIG gira når jeg står opp i morgen tidlig :-O

Ønsker dere en fortsatt fin uke :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare godt ud, elsker de dåser og glæder mig så meget til at få mine frem fra gemmeren.

    Min yngste søn forstår heller ikke hvorfor jeg ikke har fået pyntet op endnu, så jeg må vist snart igang :-9

    Ha´en dejlig dag søde Mona <3

    Knus Susi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...