EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 4. januar 2014

Snø & Green Gate

GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE :-D Nå går vi inn i et nytt år med nye muligheter ;-)
Først vil jeg starte med å takke alle som "gidder" å stikke innom min blogg :-D Å til dere som har lagt igjen kommentarer til meg i løpet av 2013: Takk for alle koselige kommentarer <3 De setter jeg utrolig stor pris på <3


Her på Finnskogen dukket det plutselig opp litt snø igjen!!!! Så lenge det varer da... Blir ikke liggende lenge når det er fire pluss grader :-/ Det som er et pluss med det hele er at julerosene fint kan stå ute :-D Det har vel aldri skjedd før her hos meg!!!






Jula holder jeg på å kaste ut her nå, så det er ikke mye å blogge om fra huset hi hi hi hi.... Alt står på hodet :-D Men når jeg ikke kan blogge om noe fra huset, kan jeg vel komme med noen tips på hvordan dere kan bruke penger og spare penger hi hi hi hi.....Vil du spare penger så stikker du innom Gabrielles HER. Hun har 30% - 70% rabatt på så mye fint <3 Spesielt for oss som elsker Green Gate ;-) Men hun har mye annet lekkert også <3 Gleder meg som et lite barn til varene kommer :-D


For de av oss som venter på de nye varene fra Green Gate så begynner Møllegaarden å sende ut de nye varene den 9 januar :-D Du kan gå direkte inn til Møllegaarden HER ;-) Det kommer så mye fint <3 











Jeg har satt sammen forskjellige bilder av hva jeg ønsker meg :-D Er det noen som lurer på hva jeg ønsker meg på bursdagen min til våren, får dem bare tilsendt et bilde :-D 
Er det ikke mye lekkert? Åååå fiiiii..... Må nok jobbe "ræva" av seg for å få kjøpt alt dette hi hi hi.... Her får dere noen bilder fra den nye katalogen til Green Gate som dere finner HER.







Blir da helt syk av å kikke i den katalogen der...... Kommer fra ei som har porselen dilla :-D

Ønsker dere en Riktig Fin Helg <3 Her skal det ryddes opp etter jula ;-) Nå vil jeg ha pasteller igjen ;-)

Klem fra Mona


1 kommentar:

  1. Kære søde Mona <3
    Rigtig godt nytår til dig og sikke dejlige billeder du har taget af de smukke juleroser :)
    og så er der jo lige alt det nye GreenGate!! wauuuu det er så flot! Glæder mig til det kommer <3

    Ønsker og dig og dine en rigtig dejlig weekend <3
    Kæmpe knus og tak for dit fine indlæg på bloggen.
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...