EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 21. april 2014

Godis, Grønt og Green Gate


Da er påsken over og vi har dyttet i oss av godis og andre godsaker, å jeg sitter her med en bok med oppskrifter på deserter :-D Ha ha ha ha..... får aldri nok av godsaker ;-)


Med sola kom energien og tanken på alt jeg skulle ha gjort før det blir regn igjen..... Nå har jeg lekt muldvarp i flere dager ;-) Så nå er blomsterbeddene nesten ferdige. Nå gjenstår bare litt etterfylling av jord, gjødsel, sette kantstein, lage platting, grave nytt blomsterbedd, male møbler, beise litt på huset, legge fliser på verandaen, bygge tak over verandaen, bygge trapp gjennom blomsterbedd, gjøre om dukkestuen til hønsehus...... Dette blir litt i meste laget vel ha ha ha.... Skulle nesten tro jeg var hjemmeværende husmor :-D Hadde egentlig passet meg ypperlig på denne tiden av året ;-)


Skal vel egentlig være glad om blomsterbeddene blir etterfylt med jord og gjødsel hi hi hi....


Men grønn maling skal jeg ha..... Male møbler kan jeg også gjøre inne hvis det plutselig blir regn og jeg har en fri dag ;-) Har forelsket meg helt i den mørkeste grønn fargen du finner på det nye Green Gate servise <3 Skal nok finne noe jeg kan prøve den på ;-)


Ønsker dere en fortsatt fin uke. Bare 4 dager til så er det helg igjen ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...