EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 19. august 2013

Nytt fra Green Gate

Ja da var hverdagen her igjen da! Full rulle ;-) Hadde en her i dag tidlig som gledet seg stort til å møte de andre klasse kameratene igjen :-D Han hadde så mye å fortelle dem :-) Får bare håpe noen av de andre elevene slipper til i dag! Han har vel det vi kaller "munn diare", som en del av oss andre i familien også lider av ;-)
Regner med at det er mange spente barn rundt om i Norge i dag :-D To måneder sommerferie kan bli i lengste laget for noen av dem!


Når hverdagen kommer etter ferien så går vi mot høsten..... Å med høsten kommer det ny "stæsj" inn i butikkene :-D Green Gate har allerede kommet ut med mye av sitt nye fra vinter katalogen <3 Jeg klarte bare ikke å la være å bestille ;-) En stor ask fra Møllegaarden kom på døra den dagen vi sto på farten å skulle reise til Tyrkia! Jeg har forelsket meg helt i den nye serien "Sophie Vintage" <3 Den er bare helt....... Vet ikke hva jeg skal si :-) Se bildene ;-)





















Nå hva synes du? Er den ikke super fin?
Jeg hadde egentlig håpet at Green Gate ikke hadde kommet med noen nye serier som jeg likte!!!!! Men den gang ei :-) Det er så mye fint i den nye katalogen, så jeg blir helt syk :-D Må bare styre meg...... hi hi hi hi..... Trenger vel ikke kjøpe alt i en gang vel :-D

Ønsker deg en super dag ;-)

Klem Mona

3 kommentarer:

  1. Hej søde Mona <3
    Hvor har du købt mange flotte nye GreenGate ting <3 Tillykke med det hele.

    Kan se på billederne på fb at i har haft en god ferie ;))

    Rigtig god dag til dig også.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett
  2. For noen herligheter;)
    Ser at det blir en tur innom Møllegaarden ja...;)
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett
  3. Älskar Sofie Vintage <3
    Härliga GG <3
    Önskar dej en fin dag.
    Kram Erica

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...