EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 27. august 2013

Pelargonia & Thuja

Hvor har sola blitt av i dag!!!! Det ser da nesten ut som om det har tenkt å begynne å regne her! Var da "spådd" pent utover uka her :-/ Men den sola kikker vel kanskje innom i løpet av dagen!


Så fint vær som vi har hatt nå om dagen, er bare herlig :-D Kan bare slenge seg ned på trappa på ei pute og nyte en bunke med interiørblad, mens en koser seg med en kopp kaffe :-)


Det meste av sommerblomster har gått på dynga her! Er noen som ikke har vannet dem mens jeg var på ferie, så de så ikke helt fornøyde ut når jeg kom hjem :-P Men pelargonia avleggerne som jeg plantet her i juli har klart seg :-) Store potter er vel det som har reddet dem. Pelargoniane er ikke av de plantene som trenger så mye vann heller.




Så nå har jeg investert i Thuja. Ferdig med sommerblomstene og satser på store grønne busker ;-) Plantasjen kjørte med halvpris tilbud i forrige uke, så da passet jeg på. Da gjenstår det å se om dem overlever vinteren hi hi hi....




De nye familiemedlemmene har også fått lov til å komme ut :-) Skal si at blomsterbedene mine får kjørt seg om dagen hi hi hi... Er glad for at det meste av blomstringa er ferdig for i år, for nå ligger snart det meste langflat ;-)



Sola har fortsatt ikke kikket frem, så da tror jeg at jeg får passe på å gjøre noe inne! Bake! Rydde! Vaske! Hmmmm vi får se ;-) Føler ikke att motivasjonen er på topp til å gjøre noe som helst hi hi hi....

Ønsker deg en fin dag :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...