EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 23. august 2013

Gamle ølflasker, blåbær, GG og Maileg

Så var den uka over :-) Utrolig så fort den fløy i vei...... Fint vær har vi hatt hele uka også, selv om det ikke er noen sommertemperaturer lenger. Her er det utrolig kaldt om nettene allerede :-/ Men så lenge det er fint på dagtid, så skal vi vel ikke klage ;-)


Blåbærlyngen er veldig dekorativ nå, så jeg måtte bare ut å plukke litt :-) Blåbæra har blitt moden, så det blir kanskje blåbær "jakt" i helga! Junior kaller det for blåbær jakt!!! Høres nesten ut som om blåbæra springer først og vi kommer etter med bærsankern ;-) 


Når vi var ute å lette etter bærsankern i går, kom vi over disse gamle ølflaskene :-) Her tror jeg det kan være noe skummelt på flaskene!!!! Det er satt i kork på begge to. Vet ikke om jeg tar sjansen på å åpne dem :-) Det kan da vel ikke være øl som står igjen på flaskene! Tiden vil vise når jeg tar ut korken ;-)










Godt å sitte ute i solen nå, med en kopp kaffe :-) Kaffen smaker ekstra godt fra min nye GG kopp ;-) "Vera Vintage". Måtte bare ha med et eksemplar når jeg stakk innom "Gurimalla" på Kongsvinger..... For en herlig butikk og for noen trivelige jenter som jobber der :-D Her får du super servise og du føler deg virkelig velkommen. Har du turen forbi Kongsvinger, så må du stikke innom å se på det fantastiske utvalget i interiør dem har :-D Her kunne jeg ha gått hele dagen å plukket med meg ting <3











Å her har dere damen som ble med meg hjem fra Torsby turen på tirsdag ;-) Nå har jeg gått å kikket på henne i ett halvt år, så nå fikk ho følge med hjem til Sætra hi hi hi.....





Akkurat nå føler jeg at jeg har hatt "dilla" med kameraet :-D Ble kanskje litt mange bilder hi hi hi.... Pytt pytt nå skal jeg ut i solen å se om jeg får gjort noe fornuftig ute! Blir vel til at jeg bare sitter å nyter solen og kikker på alt jeg skulle ha gjort ;-) "Det blir ikke borte..... Ingen som kommer å tar det i fra meg!"

Ønsker dere en super helg :-D

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Dejlige sensommer billeder du har taget, det ser så hyggeligt ud.
    Er vild med din kanin og det smukke Amy Pale blue tæppe, det ser godt ud Mona.

    Knus Susi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...