EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 23. november 2012

Brakkeliv.....

Det er å ha et lite kryp inn for seg selv..... Men i natt har jeg hatt gutte besøk! Jeg har jobbet og mannen i mitt liv har lånt senga mi <3

 
Han pendler, men jeg tilbringer tiden på Lillestrøm i brakke. Hater å kjøre bil..... Eller det er vel ikke det som er broblemet! JEG HATER Å BLI LIGGENDE I KØ OG IKKE KOMMER MEG FORBI.... Jeg er ikke den personen som passer til å pendle Finnskogen - Oslo hver dag nei. Derfor tilbringer jeg tiden her på brakka til hobbyer....

Var innom Garnstua på Kongsvinger, å kjøpte meg noe nytt garn nå før jeg reiste innover. Alpaca Boucle fra Drops til 25% avslag :-) Jeg skal strikke meg skjerf når jeg er her denna uka..... tenkte jeg!

Det er ikke så langt unna... mmmmm Mange kjøpesentre og spennende butikker her gitt :-D Kan vel hende jeg må en runde for å se etter noen julepresanger! Julepresanger til meg "sjøl" ;-) Må jo ha noe nytt å "stæsje" opp med til jul. Det blir liksom mye koseligere da..... Vi har jo ingen ting fra før ;-) Nesten helt tomt....



Prøvde å få med meg min bedre halvdel til IKEA i går! Det ble fort nedstemt ja.... Men jeg finner veien selv jeg ;-) Det er kanskje like greit. Han bruker å væra padde sur før vi har funnet en parkeringsplass. Kan ikke akkurat si at han elsker å reise til IKEA..... Men jeg skal nok klare å finne noe nytt til jul alene jeg.....  Har noe nytt hjemme da!



Men jeg finner sikkert noe mer ;-)
Nå skal jeg finne senga og få sjønnhets søvnen min.....
Er snart tilbake!

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...