EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 26. november 2012

God morgen :-D

GOD MORGEN :-D Det er mandag.... ny dag, ny uke & nye muligheter! Å jeg savner familien "KORK" :-P

Det er ikke bare bare å leve brakke livet uten familien...... Det blir en livsstil, men savnet er der :-/ Tror dem setter mer pris på meg når jeg kommer hjem da!!!!! Jeg kan jo håpe... eller kanskje dem synes det er godt når jeg er borte...... Ingen som maser om å rydde opp ditt og rydde opp datt"?

Men jeg har øyne som følger med hjemme jeg ;-)


Tenk å dra inn noe slik i huset da, sa datra mi. Får jo mareritt av slik! Jeg synes trollgubben min er helt fantastisk jeg da..... Skiller seg ut fra den andre stæsjen i huset :-) Han henger der på veggen i gangen og ønsker alle VELKOMMEN.



Kan vel si at jeg har en lett blanding av stæsj i huset. Jeg følger ikke en spesiell stil..... Kjøper det jeg liker:-D Finner min egen stil. Skal føle når jeg kommer hjem at det er her jeg bor og dette er meg..... "Her bor Mona med Familien KORK."

Føler vel noen ganger at jeg har utrolig mye bilder av familie og venner rundt om i huset, men det er personer jeg setter utrolig stor pris på <3 og mange av dem ser man ikke hver uke, men jeg tenker på dem ;-)

I dag får jeg gutte besøk på brakka igjen <3 Å i dag skal han få være med på shopping..... Kan tro han blir glad ;-)

Lurer litt på om han har prøvd den nye piske skåla han fikk i gave av meg.... fra IB Laursen <3

Ønsker Dere Alle En Utrolig Fin Mandag..... Jeg går å legger meg ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...