EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 20. august 2013

Green Gate & Eggeglass

Ny dag & Nye muligheter :-D Dagene flyr av gårde!!!!! Jeg skulle ha gjort så mye, men får liksom ikke ut fingern :-P Det har vel kanskje med prioriteringer å gjøre? Skal jeg male! Trekke om gyngestolen! Rydde! Neeeei.......


Tror jeg tar en tur til Torsby og ser om jeg finner noe spennende hos Vackra hem & Ingeriör :-D Pia som driver butikken har så mye fint <3 Hun har også Green Gate ;-) Jeg har kjøpt meg mugge i Naomi Pink, å føler kanskje at jeg burde hatt noe mer i den serien! Er ikke helt sikker.......





Eggeglassene fra GG har fått plass i en kakeboks nå! Dem tar for mye skap plass. Får liksom ikke utnyttet plassen maksimalt, men jeg synes dem gjorde seg her også jeg da! Enkelt for resten av familien når dem skal ha egg til frokost også. Hvis dem finner igjen eggeglassene da he he he.... Kakeboksen er forresten kjøpt hos Ellos ;-)




Da tar jeg turen til Torsby å ser om jeg finner noe spennende ;-) Så får dere ha en super fin dag hvor hen i verden du måtte være :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...