EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 18. november 2012

Før og Etter

Før og Etter :-) Utrolig hva maling og nye knotter kan utføre.... Det ble et helt nytt skap! Det var jo i utgangspunktet trehvitt når jeg kjøpte det for eks antall år siden, men det er mange lag beis, lakk og maling siden ;-) Knottene er forresten kjøpt på "FEEL" for langt under prisen andre forhandlere tar for dem..... Når jeg startet med å demontere skapet før maling, så "røska" jeg  "filler" av bakveggen gitt... Så mannen i huset fant frem noen takplater i MDF som jeg malte og han fikk banket på igjen. Han var så fornøyd!!!!! Jeg var det i hvertfall ;-) Er veldig glad i skapet, da det er utrolig bra lagringsplass i det. Dere kommer sikkert til å få sett flere bilder av dette skapet fremover mot jul, da jeg har juleserviset mitt fra Porsgrund i dette skapet.

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...