EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 23. november 2012

Planlegging.....

Når jeg lever brakkelivet, så har jeg tid til å planlegge hva jeg skal sette igang med når jeg kommer hjem igjen :-D Jeg har en liten bok jeg lager meg notater og tegninger i..... Her fører jeg opp ideer og tips jeg finner i interiørblader, blogger og alt som dukker opp i midt lyse hode!
Så når jeg kommer hjem til uka, så står inngangs partiet for tur.

Jeg laget meg et nytt kvist hjerte og hengt det opp på veggen ute. Enkelt å lage og billig er det også. Trenger bare en kniv og ståltråd (blomstertråd). Jeg som bur midt i "busjen" har nok av kvist å ta av ;-) Her trengs det litt ekstra stæsj også i blomsterholderen!

Mannen min er utdannet snekker og jeg har klart å få han til å snekre noen ideer jeg har fått.... Han er ikke alltid like begeistret ;-) Blomster reolen til å ha ute, står helt tom nå og trenger å bli pyntet opp når jeg kommer hjem. Hva skal jeg finne på for noe her tro!!!! Jeg får sikkert noen ideer mens lever brakkelivet eller farter rundt :-)

Slagbenken trenger vel å få skiftet ut putene.... Passer liksom ikke inn med pasteller til jul. Selv om jeg er veldig glad i ugle putene mine fra Green Gate <3

Ønsker dere en fortsatt fin Fredag :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...