EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 21. november 2012

Leaving my Castle.....

Hei,
Nå står jeg på tur til å reise innover til Oslo på jobb :-) Jeg er vel kanskje en litt utradisjonell husmor!!! Jeg bor på brakke annenhver uke. Kaller det bare husmorferie ;-) Da har mannen i mitt liv muligheten til å styre skuta alene ei uke, he he he....


Bruker å få gutte besøk på brakka ja :-D Vi kaller det par tid.....

Når jeg kommer hjem igjen etter ei uke med jobb, så skal det pyntes til JUL :-D Da nærmer vi oss advent gitt.... Klør i fingra etter å finne frem JULE STÆSJEN.....

Det blir en helt spesiell stemning når all julepynten kommer frem :-D Jeg gleder meg stort....

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...