EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 24. november 2012

Ønskeliste.....

Det er allerede lørdag og jeg er midt i turnus uka mi :-D Sitter her å oppdaterer "ØNSKE LISTA" mi til JUL.... Dere har vel laget ønske liste til JUL dere også? Jeg har funnet favoritt interiør butikken min på nette. Møllegaarden som ligger i Danmark <3 Her kan dere lage ønskeliste og sende ut til hele familien ned til grisen hvis dere ønsker ;-) Stort utvalg av "STÆSJ" og stort utvalg av "GREEN GATE" som jeg bare elsker <3

Møllegaarden ligger under i pris på GREEN GATE og mye annet i forhold til her i Norge :-D

Dem har rask levering og bestiller du varer for over 3.000,- så er det gratis frakt :-) Bruker ikke å være vanskelig å passere den grensa ;-)

Møllegaarden har stort utvalg av MAILEG kaniner og nisser osv.....

Liker Maileg kaninen min veldig godt..... LIKE LIKE LIKE og har mange på ønskelista mi til JUL;-)
Har du ikke vært inne og kikket på utvalget til Møllegaarden enda, så gå inn på http://mollegaarden.dk/ 
Jeg blir "SJUK" av å gå inn på den siden...... Lider av "stæsje" syken ;-)

Ønsker dere en fortsatt GOD HELG :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...