EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 27. november 2012

Shopping og Stæsj....

Yes, det kommer snø :-D Å jeg skal hjem i morgen tidlig.... Gleder meg til å komme hjem å pynte til Jul :-D Noe nytt "stæsj" ligger i bilen min og venter på å komme hjem også, hi hi hi.... Fikk med meg min bedre halvdel til Home & Cottage i går <3 Vi skulle dit å handle julegaver hmmm... Men han begynner å "kjenne musa på gangen".

Når vi kom inn i butikken, så sprang min bedre halvdel bort til et nattbord og begynte å "smeike" på det.... Så utropern: "Å detta var fint, å kjære vene dette måååå vi ha.... Er det ikke nydelig, se da!" Skulle nesten tru han gjorde narr av meg :-P

Vi fikk da kjøpt en julegave og tre gaver til oss selv <3 Den ene tingen vi kjøpte skal henge i taket over kjøkkenøya vår.... ååååå jeg gleder meg til å få den opp når jeg kommer hjem :-D Gleder meg som en liten unge ;-)

Detta krims kramse her (som sønn min kaller det) hengte jeg opp i stua for to år siden, å etter det har det blitt hengende der året rundt. Jeg har brukt krøllekvister, (som jeg kaller det) som jeg har festet i taket og hengt sølvkuler i forskjellige størrelser og lengder. Synes det ble dekorativt jeg da, men det var ikke alle i familien Kork som syntes det.....

Her har dere Snoka mannen min :-) Kaller han bare det. Han er kjøpt på Snoka på Granli <3
Der har dem bare så mye fint og det anbefales å ta en tur dit føre jul. Du får en helt spesiel julestemning når du går inn der. Sjekk ut på nette http://www.snoka.no/  Her får du kjøpt lun eplekake m/is og kaffe mens du sitter å sikler på alt det fine som står rundt deg.... Å ja, du sitter midt inne i all stæsjen og spiser :-D Lampene kommer fra Snoka dem også.....

Ønsker dere fortsatt en fin tirsdags kveld.

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...