EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 13. februar 2013

Blomster & Vekkerklokke....

Hei, håper det er bra med dere der ute i verden :-D
Jeg har koset meg hjemme i hele dag!


Bolig Pluss dumpet ned i postkassa i går, å lå bare der å ventet på meg i dag ;-) Det er godt å bare krølle seg sammen på sofaen, å bare kose seg en dag!



Det er alltid noe man skulle ha gjort hjemme, men noen ganger har man behov for å bare slappe av ;-)


Den snille mamman min dukket plutselig opp på døra med en nydelig blomst til meg :-)



Til og med blomsterpotta fulgte med! Det er virkelig en nydelig blåfarge, men skal den få tilbake den samme blåfargen når den skal blomstre på nytt, må man passe på å vanne dem med "blekk"! Ellers vil blomstene ende opp hvite til slutt.



Jeg var å kjøpte meg en potterose i går, som jeg må passe på å knipse bilder av nå mens den enda lever he he he...... Har lett for å stryke med her hos meg!






Jeg har investert i noen nye vekkerklokker til familien :-D Green gate <3 I forskjellige farger! Disse kan jeg virkelig anbefale hvis dere har problemer med å komme dere opp om morgenen :-) Minste mann har fått sin egen vekkerklokke, å han ønsket å gi den bort til store bror første morgenen den ringte ;-) Han hadde vist anbefalt læreren sin om å aldri kjøpe seg vekkerklokke også he he he..... Nå står han opp før klokka ringer :-D

Ønsker dere en God Natt :-D Jeg får komme meg i seng før vekkerklokka ringer ;-)

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Du har ret man skal slappe af i sofaen engang i mellem, det er sundt at gøre sådan :-)
    Fin blomst du har fået af din mor og så i blå :-)

    Den fine rose du har købt, holder ikke så længe hos mig. Når den visner planter jeg den ud i min have og så kommer den år efter år :-)

    God idé med vækkeurene :-)

    Ha' en dejlig torsdag.

    Knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...