EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 23. februar 2013

Hekling, Maling & Shopping :-D

Håper alle har hatt en fin start på helgen! Jeg måtte bare ta meg sammen i dag og bruke skurefilla her hjemme :-P Har hatt nok av tid og ta av før i uka, men det er alltid noe annet jeg har lyst til å gjøre :-D



Jeg har begynt å hekle cupcakes :-) Var innom www.garnstudio.com , å fant oppskriften på disse ;-) Dem har oppskriftene i veldig mange språk, for de av dere som ønsker å prøve :-) Dem har oppskrifter på mange andre små søte ting også + strikking!



Det ene skapet mitt har fått gardiner i glassdørene!



Pidestallen min har skiftet farge denne uka :-) Jeg ble så fornøyd ;-)


Når jeg ryddet ut av pidestallen, fant jeg igjen diverse skjeer i forskjellige størrelser..... Bortglemt! Vet ikke hva jeg har før jeg begynner å rydde ;-)




Shopping har det også blitt litt av denne uka :-D Var til Sverige i går, å der hadde dem opphørsalg i en interiørbutikk med 40% på hele butikken :-D Følte meg som verdens lykkeligste når jeg gikk ut av den butikken :-D


Dette huset fikk følge med meg hjem ;-)


Disse små glasstingene her også :-D


Denne hvite tingen her måtte også bli med hjem ++++ ting som jeg ikke har fått på plass enda ;-)



Jeg har vært på Ikea å kjøpt meg "arbeidslampe" :-) Greit å ha ordentlig lys når man hekler og syr ;-)



To nye madonnaer har funnet veien hjem til meg ;-) Føler meg storfornøyd med denne uka som har gått..... Det gjør ingen ting at huset har fylt seg opp med "hybelkaniner" :-) Jeg foreslo for mannen i huset at vi kunne lage noen fine hår bøyler å sette på dem ;-) Det er ting her i verden som er mye artigere å gjøre en å flyge rundt med ei skurefille :-D



Akkurat nå holder min kjære mann og min kjære mor på med maten her ;-) Det er mye artigere å sitte her å skrive et innlegg på bloggen, enn å lage mat hi hi hi hi..... Min kjære mann trådde sikkert til pga de nye gryteklutene jeg har ordnet til han fra Green Gate ;-) Jeg får vel trå til jeg også, å hjelpe dem med maten!

Ønsker dere en Super Lørdagskveld :-D

Klem Mona

3 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    tusen takk for fine ord hos meg!.

    Så flotte skapene dine ble! Huff det krever litt opprydning i blant, ja! Men du så kjekt at slike gamle klenodier dukker opp fra glemselen.

    heldig du var som fant en butikk med opphørssalg og kunne komme hjem med så mange koselige ting! Nye ting til heimen oppmuntrer til rengjøring:)

    Nyt helgen!

    SvarSlett
  2. Det er altid hyggeligere at male, sy, hækle og strikke end at gøre rent!! hi hi ;-)
    Er vild med dit skab du har malet hvidt - det er bare så flot! Dejligt at se alle dine projekter og flotte indkøb du har gjort :-))
    Mon din mand satte pris på de nye grydelapper hi hi ;-)) Håber i fik lavet maden sammen.

    Rigtig god søndag til jer alle <3
    Knus Birgitte

    SvarSlett
  3. Masse fint du har funnet;) Moro når det er salg.
    Skapene dine ble kjempefine i hvitt.


    Ønsker deg ei fin kommende uke.
    Klem Frida

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...