EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 17. februar 2013

Tilda nr.2

Tilda nr.2 er ferdig, å jeg og mamman min har begynt å sy "Fugleskremselet" fra Tilda i dag :-)




Hun mangler englevinger! Jeg har så klart glemt å kjøpe rosa ensfarget stoff!!!!! Men vingene kan hun få senere..... Ikke sikkert det blir noen vinger senere heller. Tror jeg heller skal lage en søster til henne med blå kjole ;-)



Vi har laget oss en liten "smørebrød" kake i dag og bare koset oss med spising og sying :-D


Det er godt å ha en dag man bare kan tre på seg "ullsåkka" og gjøre ingen ting fornuftig :-D

Ønsker dere en fortsatt fin Søndag ;-)

Klem Mona

5 kommentarer:

  1. Hi, hi
    Ja, det håper jeg å.
    For sist vi var der, tråkket jeg skikkelig over, foten ble dobbel og blå ++,
    og gikk på krykker i nesten to uker.
    Faktisk har jeg småvondt enda, så jeg skal bare kose meg i solveggen, mens de andre går på ski.
    Det blir deilig det!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Du er kjempe flink! Så fiiiiin Tilda :)

    Takk for gode ord frå deg.

    Ynskjer deg ei strålande ny veke!

    :0)

    SvarSlett
  3. Fin Tilda;) Sikkert moro å sy,
    men tålmodigheten min strekker nok ikke til dessverre.
    Ønsker deg ei fin uke.
    ;)

    SvarSlett
  4. Så fin hun er! så har du 2 dukker :-)

    Flotte sokker!! har du selv strikket dem?

    Sidder her ved computeren alt for sent på natten og så
    er der dejlig billede med fedt brød/kage!! nu bliver jeg sulten.
    Nu er det vist på tide at smutte i seng hi hi ;-))

    Stort knus Birgitte

    SvarSlett
  5. Hvor er hun sød, du har da været hurtig til at sy hende.

    Lækkert brød bliver helt sulten :-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...