EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 28. mars 2014

Green Gate, Roser og Klaging


Fredagskveld og rompen trykt ordentlig godt ned i godstolen :-D Nå slapper jeg ordentlig av....... HELG <3


Jeg har hatt noen fri dager denne uka og har virkelig prøvd å få gjort rent litt her hjemme, men det blir som å skifte gammel møkk mot ny!!!!! Er det mulig :-P Kjære Gud Skaff Meg En Flink Vaskehjelp :-D Alt var strøkent når junior kom hjem fra skolen, men jeg tror han hadde vært hjemme i 5 minutter da han hadde helt sukker utover hele kjøkkenet og driti ned hele don :-P (Stakkaren har gått på antibiotika og har hatt en liten reaksjon i magen.)


Så kom han eldste sønnen hjem.... Kliner ned de nye jeansene sine..... Tar det nye greengate tørkehåndkle mitt å tørker jeansene med :-P Hjelp sier jeg bare! Det er så klart blitt blå striper nedover det nydelige tørkehåndkle.....


Jeg sitter da igjen med noen bilder av rene tørkehåndkler da :-D


Til slutt har en av kattepusene både spydd og driti ned teppe og gulvet i stua :-P Stakkars pus.....


Så i morgen streiker jeg..... Setter meg i solveggen og drekker øl hele dagen :-D Jeg har ikke tenkt å rydde og vaske noe gitt ;-)





Det som er posetivt er at rosene som jeg fikk av mannen i huset for en uke siden står like fine <3 Sikkert kjøpt av kjærlighet som er grunnen til det hi hi hi hi......

Men kjære gud skaff meg en flink vaskehjelp...... PLEASE......

Ønsker dere en solfylt og trivelig helg alle sammen :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...