EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 6. mars 2014

Tulipaner, maling, bøker og Instagram


God morgen kjære følgere og til dere som stikker innom <3 Håper dere føler dere mer opplagt en det jeg er i dag ;-) Har mest lyst til å krype under dyna igjen..... Føler meg som disse tulipanene i dag hi hi hi hi... Litt slapp kan man vel si :-D Jeg og gubben hadde en fin weekend i Karlstad og så ble det bare en svipptur innom hjemme for å pakke ned arbeidsklær, før ferdig gikk nedover til Sarpsborg.


Jeg kom hjem sent i går kveld og prøver nå å våkne med en kanne kaffe :-) Kanskje jeg burde få i meg litt sukker ;-) Barn bruker å bli "hyper aktive" av det hi hi hi.... Må prøve å få igang maskineriet her :-D



Tenkte jeg skulle vise dere noen av male prosjektene jeg har holdt på med. Her er bordet jeg kjøpte på auksjon før jul. Var ikke akkurat en farge jeg hadde så stor sansen for :-P


Gamle kurver fra 90 tallet....


Her er resultatet :-D



Jeg er glad det finnes maling ;-)


Har vært i Sverige på Mamutsalg.... Nå kan du tro det blir mye gode kaker, deserter og mat her ha ha ha..... Blir vel stående å samle støv ;-)


Jeg har kommet meg på Instagram :-D Så enkelt å ta bilder med mobilen, å bare legge det ut med engang..... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har startet før ;-) Det finnes utrolig mye inspirasjon å finne på Instagram også :-D For de av dere som ønsker å følge meg på Instagram, finner meg på DROMMEROGSTAESJ :-) Skal prøve å få lagt til en link her på bloggen min etter hvert hi hi hi.....

Ønsker dere en fin dag alle sammen :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...