EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 7. mars 2014

Grønt og Green Gate

Det er fredags kveld i stua, å det betyr vel at det er helg :-D Ja ja ja, helg og helg..... På denne tiden i morgen kveld er jeg på jobb ;-) Jeg får nyte sofaen så lenge jeg kan hi hi hi....


Jeg har forelsket meg helt i denne grønnfargen <3 Den er bare nydelig <3 Jeg har da aldri vært noe begeistret for grønt!!!! Men denne falt jeg helt pladask for <3 Tror jeg må anskaffe meg et spann med maling i den fargen ;-)


Når jeg var på jobb i Sarpsborg tidligere i uka fikk jeg tak i gåsunger :-D Helt utrolig at dem har fult av dem der nede allerede!!!! Heldige meg hadde fulle bilen på vei hjem hi hi hi.... Mannfolka jeg var på jobb med bare lo og ristet på hode :-D Anbefaler dere å ta med dere en favn hjem til fruene deres, det vil dem helt sikkert sette pris på sa jeg :-D Da bare knegget dem enda høyere ha ha ha ha..... De mannfolka der hadde mer en nok med å hugge ned trærne ;-) Lett for meg da, å få tak i de fineste kvistene hi hi hi hi.....


Flytter rundt på Green Gaten min om dagen..... De nye seriene som har kommet nå er bare så midt i blinken for meg :-D Så det har blitt til at jeg måtte sette bort en del her ;-) Gubben min lurte på om vi ikke snart måtte bygge på huset for å få plass her..... Ikke noe dumt forslag mente jeg ;-) Jeg skulle hatt inn noen flere skap, men det er ikke for at jeg ikke har plass til Green Gaten altså!!!!!


Noen serier tror jeg kommer til å få følge meg i mange år :-)







Det har vært grått og trist ute med regn her i dag :-P Kattene ønsket heller ikke å gå ut i dag...... Det er noen som virkelig kan å kose seg her når ikke været er som man ønsker ;-) I morgen tidlig skal jeg gnu senga mi lenge.... Er vel greit det når jeg skal lade opp til natt skift :-D Bare ligge å slumre, lese noen interiør blader og få servert kaffe på senga ;-)

Ønsker dere en super helg :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...