EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 3. desember 2012

Første advent kom og gikk.....

Dagen har gått så fort! Å jeg som skulle gjøre så mye..... Ja ja ja det kommer en dag i morgen også :-D Jeg har da fått frem noen av Nissene mine. Her er en av favorittene.....


Det blir mye rot når jeg drar opp fra alle pappeskene :-P Husker ikke hva jeg har i fra året før heller..... Ikke har jeg fått tent det første lyset i adventstaken(e) heller!!!!


Jeg har da funnet frem advents flaskene mine! Det er diverse flasker som baileys og vinflasker som jeg har limt hamptråd på i forskjellige naturfarger. Hengt på litt stæsj og nummere. Her har dem akkurat kommet opp fra pappesken og alt henger litt på halv tolv :-D Bruker å ha dem på et hvitt fat med kongler som jeg har brukt snøspray på. Så får vi se da om dem kommer seg på fatet i år!!!!!

Nisser fra Perfect Home <3 Disse er vel utgaven dem hadde for noen år tilbake hvis jeg ikke husker feil! Nå venter jeg bare på å få årets nissefamilie fra Perfect Home i hus ;-)
 
 
Lyskransen min har funnet plassen sin på kjøkkenbordet. Det er egentlig en svingende lysholder som jeg har kledd med kunstig granbar, limt nøtter og kongler på og sprayet med snøspray.
 
 
De små konglene kommer faktisk fra Seychellene. Vi var der og giftet oss for fire år siden <3 Samme hvor jeg er hen i verden, så må jeg plukke med meg noe. Til stor frustrasjon fra min bedre halvdel..... Det er ikke bare en gang vi har måtte betale overvekt..... Å det gjør det da ikke noe bedre når han hvet at vi har 5 kg meg stein i kofferten ;-) Disse konglene veide da ikke mye, men dama i skranken på flyplassen forlangte 500 dollar av oss. Tror du hun fikk det av meg! NOT..... Hun fikk ikke en krone!
 
Sitter her å skriver om turer til varmere strøk, mens gradestokken her på finnskogen har passert 20 blå :-P og det ligger 15 cm med snø :-D Håper snøen holder seg til jul da.... Får litt mere julestemning når det er hvitt ute.
 
Denne amaryllisen her er vel ferdig blomstret til jul..... Like greit er vel det! Påtta passer ikke helt inn her nå til jul :-P Så slapp jeg å kjøpe meg ny påtte som passer da.... "Rosa roser da gitt."
 
Nei, nå får jeg avslutte å komme meg i "bingen"..... Klokka er alt for mye :-P Jeg som skal opp kl.06:00. Slik er det når man har fri, men har skaffet seg barn ;-) Det er kos da, å så får jeg litt mere ut av dagen i samme slengen ha ha ha...... halvsvime!
Snart tilbake ;-)
 
Mona



1 kommentar:

  1. Har vært så uheldig å knuse nissefar til disse nissene fra perfect home i 2009Kunne tenkt meg en ny, eller om det går an å reparere den.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...