EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 5. desember 2012

Lykter, Lys & Tomme flasker.....

Jeg kom plutselig på her i dag tidlig at jeg hadde vært å kjøpt noen nummere til adventslys..... De måtte prøves ut ;-)

Kubbelys brenner litt lengre enn andre lys. Jeg fyrer opp levende lys hver kveld ;-) Kjøpte nummerne på "Feel" til halvpris faktisk... BILLIG :-D

Kubbelysene kunne godt ha hvert litt høyere :-/ Stjernene er såppas store..... Må nok se om jeg kommer over det!

Fant igjen ei tom rødvinsflaske som var ferdig dekorert fra vinmonopolet :-D Har bare hengt på noen hjerter og ei sløyfe, stappet et lys i toppen.... Ooooola ny lysestake ;-)


Må nok en tur eller to på systembolaget å spørre om dem har fått inn noen dekorative vinflasker til Jul :-D Var på systembolaget i Torsby, da en av betjening kom å lurte på om jeg trengte hjelp! Hun syns vel kanskje at jeg hadde rotet lenge rundt i hyllene der! Da jeg spurte: Har du noen fine ølflasker jeg kan bruke som lysestaker? Hun kikket da litt rart på meg...... Er vel kanskje ikke det man vanlighvis spør om på systembolaget ;-) Men hun ble med å lette etter ølflasker hun :-D

Ny dekorativ hest fra "Mester Grønn" har det blitt :-D Like Like Like

Nye lykter i vinduet :-D Mannen i huset blir sikkert veldig fornøyd ;-) Jeg har bare 7 stående i gangen, som jeg ikke hvet hvor jeg skal gjøre av!!!! Tror jeg skal foreslå at han kan bygge et lite hus ute til meg, så jeg kan ha stæsjen i.... he he he


Jeg må da ha litt å bytte på med! Forandring fryder :-D


Nå bruker jeg gjesterommet som lagringsplass :-P Hver gang vi skal ha overnattingsbesøk, så må jeg ta en liten opprydning......

Har gått å ønsket meg en "Roberts Radio", men kom plutselig over denne her på "Clas Ohlson" her i høst. Sparte sikkert 2.300,- kr på dette kjøpet her :-D Har radioen på hver dag jeg er hjemme og bra lyd er det på den også.

Nei, dette går ikke ann, nå får jeg få "ræva" i gir å gjøra noe her ;-)

Klem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...