EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 4. desember 2012

Stress & Jule Stæsj.......

Nå er snart den 4 desember over..... Jeg skal innover på jobb igjen i morgen..... Å jeg føler at huset står på hode! "Fælt" som jeg roter før jeg får ting på plass, phuuu.... Blir aldri fornøyd med plasseringa av ting heller! Men, men jeg har vel flere dager å ta av når jeg kommer hjem igjen ;-) Det er da ikke julaften i morgen. Tror det er en fordel at jeg begynner tidlig med julestæsjen min :-)


Små nissene mine har kommet på plass oppe på skapet sammen med det kunstige granbaret :-D


Har noen nissebarn der også da ;-)


Jeg fikk årets nisser fra Perfect Home i går også :-D Er dem ikke fine? Jeg gikk i hele går å trodde det var 2 desember jeg da..... Hadde glemt å stille klokka mi. Blir liggende en dag etter når det bare er 30 dager i en måned! Kan prate om å væra svimete :-/


Lurer på hvordan jeg er når jeg passerer 60!!! Men da er vel unga så store så dem kan tenke selv...... Kan vel håpe he he he.....
Fant en barkrans med lys her også, som jeg aldri har brukt til noe! Husker jeg hadde på lysene et år og hadde sikkert noen planer med den også, men har aldri blitt brukt. Nå har jeg hengt den opp på veggen i en del av gangen som det er veldig mørkt.....

Ledningen var litt for kort, så jeg har planer om å få sydd en hvit strømpe å tre uten på den. Å så skulle jeg ha hatt noen smånisser det går ann å klype fast! Kjenner jeg meg rett så hengern slik når jula er over også.....

Vinduet midt som jeg skulle hatt speil i, står her fortsatt etter ca..... 4 måneder!!!! Kan ikke akkurat si at det går fort i svingene her ;-)

Har stæsjet opp gelenderet på trappa med noe kunstig granbar også ;-) Å så måtte jeg ha på litt dingel dangel da.....

Jeg fikk da tent det første adventslyset i går da :-D En dag for sent...... Er det mulig liksom! Å fortsatt mangler det kongler! Skulle nesten tru jeg sparte konglene til neste år.... he he he jeg som har kongler rett utenfor døra ;-)

Rusket opp litt i TV stua oppe har jeg også fått gjort. Noen ganger lurer jeg på om unga leker Tarzan & Jane i gardinene her..... Ikke nok med at dem henger på halvtolv, men det er umulig å få dem til å henge ordentlig igjen! Måtte bare passe på å ta et bilde når det var ryddig her.... Er vel ikke lenge før alt er kaos her oppe igjen :-/


Minste mann har fått stæsj på rommet sitt også :-) Vi må vel pynte treet hans en dag. Finnes ikke juletre uten pynt hvet du ;-)


Vi har hatt noen dager på Sætra nå som har vært veldig kalde. Rundt 20 blå har det ligget på, men nå har det blitt mye mildere og det snør :-D Vi har vært heldige vi da. Det lå mellom 10-15 cm her når jeg kom hjem fra jobb i forrige uke. Får liksom litt mer julestemning når det ligger snø ute ;-) Så får vi se hvordan det er ute her i morgen da...... Ønsker meg snø ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...