EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 24. desember 2012

Lille Julaften er over :-D


Nå kan jeg senke skuldrene og nyte Julen..........

Alle julegaver er pakket inn :-D Å jeg tror det bare er en som ligger igjen, som skal leveres til en god nabo ;-)


Det er ikke plass til så mange pakker under juletreet her i år..... Jeg har fått skylda for å ha dratt inn noen flere møbler som vi egentlig ikke hadde plass til :-D


Det er da vel ikke overfylt dette!!! Hæ hæ hæ..... Vi får bygge på da vettu lilla gubben, du er jo snekker ;-) Kan ikke regne med å få plass til alle gavene under juletreet! De største pakkene er på over en meter.... Vi legger dem bare litt her og litt der, å så håpe på at ingen blir glemt på julekvelden :-D


Det viktigste er vel å nyte julen med masse god mat, godis, interiør blader/blogger og en kald øl..... Så hvis det dukker opp en pakke i løpet av jula som vi har glemt, så blir det bare ekstra spennende :-D

Men "musa" har allerede hvert å forsynt seg kraftig i godtemugga ;-) Den "musa" er tobeint!!!! Så det spørs om det rekker så lenge..... He he he, ho mor i huset kjenner til familien KORK nå, så det ligger en del kg ekstra på lur :-D

Har vært å shoppa på "SALG" :-D Rødt er kult til jul her hos meg ;-) Mugger kan man aldri få nok av... Heller ikke ildfaste former og små skåler!!!!

En nydelig "MADONNA" fikk bli med meg hjem før jul her også!!! Den var ikke på salg.... men jeg har ønsket meg den så lenge og regner med at ikke NISSEN kommer med den. Så da invisterte jeg i en selv <3

Jeg kaller det en riktig god invistering :-D


Det har da hvert 4.søndag i advent og jeg har endelig klart og sette fyr på lyset på riktig dag.....


Kom over disse små søte englene når jeg var i Sverige på shopping! Kan klistres på alt jeg kommer over og brukes omigjen og omigjen....

Trodde egentlig at jeg ikke kom til å bli ferdig til jul.... Men det gikk bra i år også :-D

Det har da blitt noenlunde ryddig rundt omkring og de størte hybelboerne har blitt fjernet. Min bedre halvdel syns det var greit dem var der, for da følte han seg ikke så alene når jeg var borte...... Ha ha ha dem kommer nok frem igjen til jeg skal på jobb igjen :-D


Kakene er klare :-) Å jeg har måtte etterfylle i flere av krukkene :-D Passerte glatt 7 slag her i år også. Koser meg med kakebaking til jul <3

Pippipen har fått eget juletre med mat :-D

Ett rødt eple er hengt ut i snødrevet i dag :-) Så får vi se da om fuglene setter pris på det ;-)


Jeg har hengt opp julestrømpa mi og venter å finne den full av nytelser i morgen tidlig :-D Den er vel like slunken da som nå, men det er tre andre strømper i huset som er temmelig stinne ;-)


Julekalenderen min er like tom nå som da jeg hengte den opp :-P Det er ingen som tar hinte om at jeg ønsker meg noe i kalenderen......

Klar til å ta imot jula :-D Nissen er velkommen i morgen......


Ønsker Dere Alle En Riktig God Jul :-D Kooooos dere..... Det skal jeg ;-)

Stor Juleklem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...