EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 23. april 2013

Gjøre ingen ting :-)

Dette har virkelig vært en dag jeg føler at jeg ikke har fått gjort noe fornuftig!!!!!


Hadde laget meg ei kanne med te :-) Måtte jo teste te kanna jeg fikk av min kjære :-D Jeg er fortsatt like overrasket over gaven fra han ;-)
Funnet frem boka jeg skulle ha begynt på for mange måneder siden!!!! "Fifty Shades of Grey" som alle snakker om ;-) Jeg fikk lest bakpå boka.... Så langt kom jeg, før jeg begynte å suse rundt å gjøre andre ting!!!!










Andre ting!!!! Flytte på ting, hit og dit, å att og fram, å like langt!!!! Hadde vært mye bedre å plassert "ræva" mi i sofaen med boka som ligger å venter på meg ;-)



Må vise dere hva jeg malte i helga da :-) To lysestaker og ei blomsterpotte fikk ny farge ;-)  Blomsterpotta var egentlig klar for søpla.... Flasset av farge og så virkelig ikke ut! To strøk med maling, så ble den like fin :-D Nå skal jeg fortsette denne dagen med å gjøre ingen ting ;-)

Ønsker dere en fortsatt fin dag :-D

Klem Mona

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder du viser;)
    Slike dager har jeg også i blant, virrer liksom bare rundt seg selv...;)
    Fine kvelden til deg;)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Smukke billeder søde <3
    Bliver i så godt humør af at se dine billeder :))

    Flot dine lysestager og urtepotte har fået ny farve. <3
    Du er super dygtig til at male.

    Ha' en dejlig dag til dig og din familie .)
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...