EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 5. april 2013

Kjære møbler!

Juhuuuuu for en dag :-D Er så fornøyd med meg selv ;-) Har virkelig fått gjort noe i dag!!!!


Da fortjener jeg vel et glass øl ute i sola vel!!!! (Glasset er Rim fra Magnor glassverk)
Det trekker litt kaldt enda merker jeg..... Er ikke ordentlig våren enda, å det kan en se på all snøen som fortsatt ligger rundt huset!!!!



Men det går da an å lufte litt på soverommet på dagtid! Her er den lille ute plassen min som bare venter på å bli tatt i bruk.... Godt å sitte her en sommer morgen når det er fint vær :-/ med morgen kaffen :-)


Her er ett av de møblene i huset jeg setter mest pris på. Det er det gamle sminkebordet etter min mormor :-) Som lita jente beundret jeg dette møbelet..... Kanskje det er derfor jeg fikk den lille piketitteren ;-)
Min kjære gode mormor gikk dessverre bort i høst og jeg fikk sminkebordet av en av mine "kule" onkler....
Det setter jeg utrolig stor pris på. Akkurat dette er et kjært minne :-)













Noen strøk med maling og nye knotter har det blitt. Den lille puffen hadde jeg fra før. Jeg fikk sengen, nattbordene og puffen av mormor og morfar for mange år tilbake. Jeg har satt nytt trekk på puffen og det måtte jo bli et stoff fra Green Gate ;-) Tror jeg har skiftet farge på møblene fire ganger siden jeg fikk de hi hi hi hi hi..... Male dilla jeg... nei!!!

Ønsker dere alle en Super Helg :-D

Klem fra Mona

1 kommentar:

  1. Kære søde Mona :)
    Du har helt sikkert fortjent en øl og så med den smukke udsigt! :-)
    Det er et fint møbel du har fra din mormor <3 og så fint det lille vippespejl er :)

    Flotte billeder som altid :)

    Ønsker dig en dejlig week-end.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...