EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 20. april 2013

Tea Time

Herlig å våkne til SOL :-D Endelig! Får plutselig mer energi og får lyst til å gjøre noe da sola kommer ;-)


Postmann har vært på døra hos meg i dag, med en pakke med Pukka Te :-D Det var tilbud på Pukka te hos BliVakker.no, så da må en passe på :-) Gratis frakt og så bor jeg så langt til skogs at postmann kommer på døra med pakka hi hi hi... Noen ganger er det en fordel å bo avsides til :-D
Sammen med teen lå det et skriv på hva den hjelper mot og hva den inneholder! Her skal dere få se ;-)


LOVE
Hvem kan motstå ren kjærlighet?
La deg forføre av denne uimotståelige teen med sin bukett av skjønne blomster bundet sammen av den store harmonisator, kinesernes keiserurt, også kjent som lakrisrot.
I ayurveda begynner foryngelse og avgifning med denne fantastiske urten. Keiserurten hjelper blomstene og kjærligheten til en større harmoni.
Hvem vet, kanskje den varer evig? Inneholder kamilleblomst, limeblomst, hylleblomst, tagetes kronblader, lakrisrot, roseblomst og lavendel blomst. Naturlig koffeinfri. 100% økologisk.


NIGHT TIME
Myk, søt og delikat blanding av urter som beroliger, løser opp spenninger og gir næring til nervesystemet.
Hjelper deg med å sove dypt og fredfullt.
Havregress blomst, lakrisrot, kamille, lavendel, limeblomst, valerian rot og basilikum blader. 100% økologisk,


DETOX
Forny og rens kroppen med denne pleiende blandingen av urter egnet til å regulere fordøyelsen og med å lette kroppens renseprosess.
La deg forbause av at noe så smakfullt kan gjøre så godt. Vinner av Great Taste Gold 4 ganger.
Inneholder Anis, Fennikel, Lakrisrot, kardemomme, koriander og sellerifrø. 100% Økologisk.


HARMONISE
Føl deg som en gudinne med denne balanserende teen laget for å styrke kvinners helse.
Shatavari er en berømt ayurvedisk urt. Navnet betyr "hun som kan ha 100 menn" eller "kurerer 100 sykdommer",
Styrkende og velgjørende i en harmonisk og forførende blanding av understøttende urter.
Inneholder kamille, shatavari (aspargesrot), hibiskusblomst, rose lakrisrot og vanilje. 100% økologisk.


Kan tru jeg blir som et nytt menneske når jeg har fått drukket opp disse pakkene med te fra Pukka :-D
Nå er jeg da veldig glad i den "Harmonise"........ Så hvis jeg drikker opp den i helgen , så er jeg vel klar til å ta imot mannen min når han kommer hjem fra gutteturen i Tyskland :-D

Ønsker dere en super helg alle sammen :-D Her skal det testes te og svinge malekosten ;-)

Klem Mona

2 kommentarer:

  1. Sikke du har shoppet the ;))
    Tak for dine fine beskrivelser og jeg er sikker på de smager godt :)
    Flot the-kande!! Det er jo vores smukke Greengate <3

    Ha' en fortsat dejlig week-end.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlett
  2. Kunne vel gjøre godt for enhver den teen der, tenker jeg. Personlig er jeg ikke så glad i te, da må jeg ha i masse sukker for å klare å få det ned.
    Likte godt tekanna di..kjempefin.
    Ha en fin dag.
    Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...