EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 29. april 2013

Maileg kaninen Erik har fått seg dame :-D

Hei, hvordan står det til med været hos dere???? Her blåser vi nesten bort om dagen + at i dag har det regnet :-P Kaldt er det også.... Inne vær er det rett og slett. 
Nei nå vil jeg ha sol og varme :-D Lengter etter å være ute og pusle. Prøvde å gjøre reint litt i blomsterbedene her i forrige uke, men jeg måtte bare gi meg da det blåste bare utover til alle kanter!!!! Å siden det har det bare fortsatt å blåse :-P


Her inne har det dukket opp to damer til Maileg kaninen min Erik ;-) Er blitt helt betatt av disse kaninene :-D Minste mann i huset ønsker seg en egen kanin han også nå :-D Kan det være at han blir litt påvirket av ho mor hi hi hi hi..... Han påsto at han hadde sett Green Gate på TVen også!!!




Maileg kaninene kommer fra Gabrielles i Danmark. Hun fører både Maileg og Green Gate :-D Lucky me! Her kan man slå to fluer i en smekk ;-) Du finner Gabrielles HER . (Fri frakt til Norge når du handler for over 400,- kr.) Kikk innom tilbudene hennes som du finner under Pulterkassen og Ugens tilbud. Her kan du finne noen super tilbud ;-)


Erik ser da fornøyd ut med den nye dama si :-D Resten av familien Kork rister bare på hode og tror at ho mor har blitt helt skrullete som handler inn tøy kaniner :-D Litt skrullete har jeg vel alltid vært hi hi hi hi.....


Sender dere alle en Russe hilsen fra Skrulla på Sandvik :-D Ha ha ha ha ha ha hi ho....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...