EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 29. mai 2013

Rydding av kjøkken!!!!!

Hei hei hei :-D Jeg har plutselig fått energien og lysten til å vaske kjøkkenskap!!!!! Jeg begynte i går, å nå ser kjøkkenet ut som om ei bombe har slått ned her hi hi hi hi.....


Hvem har sagt at det må være ryddig på bildene man legger ut på bloggen :-D


Dette tror jeg at jeg burde ha gjort oftere! Finner så mye rart i disse kjøkkenskapene som jeg har glemt at jeg har.....


En del vil nok bli pakket bort, men kvitter meg ikke med noe! Kan da få bruk for det senere ;-)


Glass, kopper og serviser av ymse slag..... Er det mulig å samle på så mye rart!


Ting har blitt satt rundt over alt på kjøkkenet, så jeg håper jeg får alt på plass før jeg skal begynne med middagen!!!!! Jeg kommer ikke til på komfyren slik det ser ut her nå hi hi hi..... Dem kan vel klare seg med ei kald wienerpølse til middag her i dag! Blir da mett av det også ;-)


Litt plass er det da til å sitte ved kjøkkenbordet. Så slipper dem å stå å spise :-D


Nei det er vel bare å kaste seg rundt.... Finne bøtte og skurefilla, å gyve løs på resten av skapene :-D Kanskje dere er så heldig å få noen bilder av et ryddig kjøkken senere hi hi hi hi.....

Ønsker alle dere lesere av bloggen min en SUPER DAG :-D

Vaske klem fra Mona

1 kommentar:

  1. Dejligt og smukt køkken, søde Mona :) Skønne Greengate sager <3 Kh Hanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...