EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 3. mai 2013

Tur til Skihytta

Juhuuu nå er det fredag og jeg er så sliten at jeg nesten ser dobbelt...... Jeg har vært så heldig å få være med på overnattingstur for 3 og 4 klasse ved Finnskogen Montessori til skihytta våres her på Lunderseter :-D Vi har gått på beina...... Tilsammen 20 kilometer ble det. Ungene har sikkert gått 40!!! Tenk å hatt litt av det overskuddet dem har hi hi hi hi.... Det går i hundre hele dagen, men dem har fortsatt ikke lyst til å legge seg!!!!  Det har vært en herlig gjeng å være på tur med :-D Har fått høre mange "gull korn" disse to dagene her ja hi hi hi hi....

Her skal dere få se bilder fra vår perle på Finnskogen ;-)










Dere kan tro at ungene klarte å holde seg unna dette tjernet her!!!! Vann har en spesiell tiltrekningskraft på unger har jeg skjønt ;-) Man holder seg tørr på beina med gummistøvler så lenge ikke vannet går over støvlene ha ha ha ha..... og plutselig er det enda mer som blir bløtt ;-) Wiiiiiii..... Kaldt :-D Men vi prøver en gang til!!!!! Dem er da "gossine" da <3

Ønsker dere en riktig fin helg :-D

Klem fra ho som er utslitt......

1 kommentar:

  1. Åhhh hvor fine billeder. Hvor er der smukt <3 Tænker nu tilbage da jeg var barn, på alle de dejlige sommerferier da vi var i Norge <3

    Børn elsker vand og det har de altid gjort :)

    Ha' en dejlig dag søde.

    Stort knus :)
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...