EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 31. mai 2013

Vaskerom og Gamle ting....

Hei :-) I dag skal dere få se hva jeg fant for noe spennende når jeg var hos Nebyn på Svullerya ;-) Samtidig skal dere få en snik kikk på vaskerommet mitt. Det blir med en snik kikk, da resten av vaskerommet ikke passer seg å ta bilder av akkurat nå!!!! Kan ikke bare legge ut rote bilder på bloggen hi hi hi....


Vaskebrettet jeg fant hos Nebyn har fått plass på vaskerommet. Jeg forelsket meg helt i den herlige grønnfargen <3 Made in Norway og bilde av en elg :-) Selv om jeg ikke kan fordra elgen som beveger seg  i hagen her, å spiser opp alt av trær jeg planter :-P Elgen passer best på vaskebrettet ;-)




Tror vaskebrettet skal få komme høyere opp på veggen etter hvert....



Endelig fant jeg den nye stolen til skatollet mitt :-) Ikke ny, men ny for meg :-D Den skal få noen strøk med malekosten og en nytt trekk, så tenker jeg at jeg blir storfornøyd :-D Så var det når jeg får trekt den om da!!!! Gyngestolen står fortsatt her i gangen :-D Stoff er bestilt, så da er det vel kanskje håp.....






Til slutt fant jeg et lite, gammelt fat fra Egersund :-) Jeg synes den grønnfargen er herlig. Fikk fatet med på kjøpet ;-) Godt brukt og et syn for øye, så har det fått plass i tallerkenrekka mi over skatollet :-)




En tallerken til har også fått plass i tallerkenhylla!!! Det er en tallerken fra Miljøgården. Jeg synes dem er super lekre :-) Har satt den der, så kan jeg kikke på den å gruble over om jeg skal begynne å samle.... Ikke helt sikker?????? Gruble gruble gruble.... Kikke kikke kikke...... Vi får se ;-)

Ønsker dere alle en riktig god helg :-D Jeg er plutselig tilbake ;-)

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...