EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

mandag 23. september 2013

Seychellene 2008

Juhuuuu...... Da har jeg vært gift i 5 år <3 Å det vil vel si at vi har trebryllup i dag ;-) Feiringen av dagen vil foregå på Memos i Oba, Alanya Tyrkia sammen med gode Tyrkiske venner :-D Sitter nå på Memos å skriver med en Happy Memos ved min side ;-)
Når jeg å min kjære giftet oss, så forlot vi landet! Vi bestemte oss for Seychellene :-D For noen øyer Seychellene har <3 Ønsker du deg en avslappende ferie med din elskede med mye romantikk, er disse øyene å anbefale ;-) Det er min og min kjære sin beste tur "ever" <3 Vi hadde fem netter på La Digue hvor vi giftet oss på stranden, så fem netter på Praslin før vi avsluttet turen med fem netter i Dubai <3 (Bilder fra Dubai får dere når jeg kommer hjem fra Tyrkia!!!! Det tar så lang tid å laste opp bilder her i Tyrkia) Her skal dere få noen bilder fra turen Seychellene ;-)








 



Her er det enkelt å finne sin egen lille private strand med sin kjære på La Digue ;-)











Her har dere en nygift glad dame ;-) Hi hi hi hi hi......





Vi hadde en helt utrolig fin tur på Seychellene som vi aldri kommer til å glemme...... Vi har en plan om å reise tilbake når vi har 10 års brullupsdag <3 Kunne ha lagt ut 1000 bilder til, men det blir vel i meste laget vel.....

Her har dere oversikten over hva de forskjellige brullupsdagene heter ;-) Vi har en del år igjen til vi når Granitt hi hi hi hi.....

Ønsker dere en riktig fin uke til dere alle :-D Nå skal jeg nyte dagen sammen med min kjære og mine gode venner i Tyrkia <3

Varm klem fra Tyrkia :-D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...