EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 1. september 2013

Stæsj og grønne planter

Da har vi kommet til 1 September! Det vil vel si at vi har begynt på høstmånedene :-/ Jeg ville nå ha hatt sommeren lenger jeg da..... Men slik er det bare. Vi har 4 årstider her i Norge!!!!!


Nå trekker vi inn, da dagene blir kaldere og det blir tidligere mørkt. Vi tenner mer levende lys og fyrer på peisen :-) Vi er vel egentlig veldig heldige med de 4 årstidene vi har. Ser hvordan naturen rundt oss skifter farger og forvandles i takt med årstidene. Det er vel egentlig helt unikt! Men jeg foretrekker sommeren ;-)


Her har jeg gått til innkjøp av nye grønne planter. Var på Plantasjen å benyttet meg av 50% tilbudet, som avsluttes i dag. De to nye medlemmene av familien Kork har tatt livet av det meste av grønne planter her hjemme i sommer!!!!!! Med unntak av lite vanning av noen planter når jeg var på ferie!!!
"De nye medlemmene av familien har allerede startet med å gå til angrep på de nye plantene".  HJELP....










Har gått til innkjøp av leke/klorestativ til de to "ugangskråkene" i håp om å spare sofaene en stund til ;-) Men fy for et mønster det er på stoffe :-P Tror nok det kan bli et nytt stoff på denne etter hvert! Ja, det forundrer meg ikke sa gubben i huset ;-)


Gyngestolen er også helt strippa nå, klar for nytt stoff....... Er litt skremmende å gå på den, når jeg aldri har gjort det før, men en gang må vel være den første ;-) Nå har jeg drøyd det i det lengste....... Så det er vel bare å brette opp armene og gauve på den :-D

Ønsker dere en fin Søndag :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...