EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

onsdag 11. september 2013

Trekt om puff

Oi oi oi som disse dagene flyr...... Føler at alt går på slik halv tolv om dagen ;-) Alt flyter, men hva spiller det for rolle! Ser da at det er noen som bor her i huset :-D


Jeg har malt og trekt om en gammel puff :-) Var ikke bare enkelt å male her med to kattunger som var veldig nysgjerrig på malekosten hi hi hi hi.... Det er godt det finnes vannbasert maling som tørker fort ;-)


Slik så den ut før! Ganske slitt og lite delikat :-P Men nå står den i stil med gyngestolen min :-)





Nå mangler jeg bare lampa mi her!!!!! Skulle hatt hjelp til nye ledninger og diverse av en person som har reda på strøm :-/ Blir vel til at jeg prøver å koble sammen den selv en dag. Når det blir mørkt i hele huset og vi ikke har lys lenger her, så får jeg sikkert hjelp til å koble de fire andre lampene som står her å venter også :-D


Jeg har vært å tømt brakka jeg hadde på Lillestrøm..... Slutt på brakke livet for en stund!
Utrolig hva man får plass til i ei lita brakke hi hi hi.... Hvor skal jeg gjøre av alt dette nå..... HJELP sier jeg bare! Jeg fylte opp hele bilen. "Er det mulig" sa datra mi :-D


Det var noen her hjemme som var veldig nysgjerrig på hva jeg hadde dratt inn :-)


Har bare stuet det bort på gjesterommet til jeg finner ut hvor jeg skal gjøre av alt..... Får håpe vi ikke får noen overnattingsgjester på ei stund hi hi hi.....


Nå har vi nedtelling på dagene frem til sol og varme igjen :-D Om 10 dager så skurer jeg baken i disse skliene her :-D Kanskje på tide å finne koffertene.... Tror mannen i huset bør begynne planlegginga av hva han skal ha med seg! I august når vi var avgårde, hadde han pakket med seg så mye klær at vi måtte betale 400,- kroner i overvekt for å komme oss ut av Norge :-P Er det mulig sier jeg bare!!!! Det bruker vel være oss damene som pakker med oss for mye vel hi hi hi.... Her er det motsatt gitt :-D
Ikke nok med at vi måtte betale overvekt, dem måtte rope oss opp gjennom høytalern på Gardermoen også.... Kan familien Nordstrand Nytrøen vennligst komme til gate....
Jeg sier bare "Familien KORK"!

Ønsker dere en super fin dag der ute i verden :-D

Klem fra et av medlemmene i familien KORK ;-)

1 kommentar:

  1. Hvor er din puf blevet flot! Du er super dygtig søde <3
    Bare det var mig der snart skulle på ferie sydpå ;) Det er altid dejligt at have noget at glæde sig til <3
    Den ser fræk den lille killing og rigtig sød <3

    Kæmpe knus
    Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...