EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

lørdag 28. desember 2013

Årets Julebord til Kiel

Hei, i dag tenkte jeg å vise dere noen bilder fra årets julebord til Kiel som familien Kork var på her før Jul ;-)


Alltid koselig å komme til Kiel i desember måned når alt er pyntet til jul og vi finner masse boder med salg av både mat, drikke og stæsj :-D Her får du garantert ordentlig julestemning <3






Butikker finnes av alle slag også i Kiel. Denne senga kunne jeg godt ha lagt meg rett ned i..... Delikat og med masse puter ;-)


Manko på julekuler? Heng opp serviett pakkene i juletreet ditt neste år hi hi hi ......


Besøker du Kiel så anbefaler jeg et besøk i denne butikken her :-D Her kunne jeg ha vært i mange timer hadde det ikke vært for at jeg hadde med meg fem familie medlemmer til..... Men jeg rakk å røske med meg en del ting da :-D Billig er det her også ;-)



Noen av kjøpene jeg fikk gjort i Kiel :-D






Disse kransene fikk jeg for 5 euro pr stk! Utrolig billig synes nå jeg :-D Kunstige er dem, så disse kan jeg bruke i mange år fremover. Er utrolig glad for dette kjøpet her :-D







Ønsker dere en fortsatt fin jul :-D Jeg er snart tilbake igjen ;-)

Julehilsen fra Mona

1 kommentar:

  1. Sikke en julestemning - det kan jeg se på billederne <3
    Fine sager du har købt med hjem og kransene passer perfekt til dit flotte skab.
    Jeg har aldrig været til julemarkedet i Kiel, men det ser hyggeligt ud.

    Ønsker dig og din familien en rigtig dejlig weekend. <3
    Stort knus Birgitte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...