EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 12. desember 2013

Peis & Nisser

Her må jeg passe på å ta bilder før jeg dekker til alt med rot :-D Det er bestandig slik med meg når jeg begynner på et prosjekt, at det ser ut som at bomba har gått av her før jeg har ryddet ferdig :-P Startet med opprydning på gjesterommet i går!!! Nå ser jeg faktisk gjestesenga :-D Det rommet blir som regel brukt som lagring av puter og stæsj + andre ting jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av! Nå har jeg pakket ut 3 sekker med puter! 3 esker med stæsj! + en del større ting som skal ut..... Begynner kanskje å bli i meste laget her :-D 


Her kommer noen bilder av peisen på kjøkkenet som er tildekket med nisser. Blir sjelden brukt, hvis ikke gradestokken passerer 20 blå. Vi har vannbåren varme i alle gulv, så hvis vi fyrer opp i peisene blir det i varmeste laget her. Det er da vi må finne frem bikinien igjen :-D Derfor ingen ved i peishullet enda!!! Men peisen er fylt opp med rødvin hi hi hi.....













Da skal jeg fortsette ryddingen på gjesterommet..... Det tar sin tid å få ryddet ordentlig der, men Roma ble vel ikke bygget på en dag det heller hi hi hi....

Håper dere får en "knakanes" fin dag der ute i den store verden :-D

Juleklem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...