EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 8. desember 2013

Jul & Lyslenke

Legger meg til minus 16 og står opp til minus 6 og snøvær!!! Her laver det ned juhuuuu.... Ordentlig julestemning ute nå :-) Her skal vi prøve å få baket litt i dag og bare kose oss. Unntaket er mannen i huset, han skal få bruke vaskefilla når vi andre koser oss hi hi hi.... Slik blir det når man stikker av på julebord i flere dager ;-) Han henger etter nå hi hi hi hi....


Når jeg var på Ikea kjøpte jeg med meg lyslenker. Noen går på batteri og andre på strøm. Så her har jeg satt fast lyslenke som går på batteri og har sugekopper på speilet. Vanskelig å vise det ordentlige resultatet på bilder, men det lyser veldig fint :-) Billige er dem også ;-)








How how how, ønsker dere en fin 2 advent :-D

Juleklem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...