EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 13. desember 2013

Peis som gir meg grå hår.....

Stikker innom for å ønske dere alle en riktig fin helg <3 Noen av dere har sikkert hatt, skal ha Lucia feiring i dag! Vi skal i kirken på søndag for å se på Lucia :-) Junior skal være med, sammen med 25 andre barn. Her på Sætra feirer vi Lucia og julegrantenning på samme dag. Koselig tradisjon som vi har hatt så lenge jeg kan huske..... Har faktisk vært Lucia i mine yngre dager jeg også, men det begynner å bli noen år siden hi hi hi.... 


I dag skal dere få noen bilder av peisen som gir meg grå hår :-P Blir aldri fornøyd med pyntinga..... Uansett om det er vinter, vår, høst, sommer eller JUL... Hadde tenkt å bruke kunstig granbar til jul i år, men granbar girlanderne har nok "gubben" rota bort...... Dem ligger ikke med julepynten!





Nå skal familien Kork x 3 til Torsby for å spise middag og handle :-D Har jobbet natta, så det er så godt å få servert middag.... Fortsatt litt trøtt i tryne her jeg sitter og skriver ;-) Jeeeesp.....

Søvnig juleklem fra Mona ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...