EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

fredag 14. februar 2014

Mer Green Gate nyheter :-D

Fredannn..... og Valentinsdagen er her :-D Håper dere har blitt skjemt bort med oppmerksomheter i dag alle skjønne lesere av bloggen min <3 Jeg burde vel ha lagt ut noen bilder av den nydelige rose buketten jeg fikk av mannen i huset, men her blir det nye varer fra Green Gate i stede ja :-D Roser!!!! Sikkert en baktanke med de også hi hi hi hi.... ;-) Kanskje det blir knipset noen bilder av dem litt senere :-)


Nyter mine nye varer fra Green Gate <3 Det blir helt sikkert mer som skal inn i huset her etter hvert ;-) Det blir bare det som står på ønskelista mi til bursdagen min her i år :-D















Nå skal sofaen nytes her med noe godt i glasset ;-) Føler meg helt kaputt i hodet etter en dag på kurs....... Lurer på om jeg begynner å bli gammal!!!! Alt går så mye tregere inn i mitt lyse hode :-D Eller har det samlet seg for mye der inne i løpet av alle åra hi hi hi....

Ønsker dere en super fredags kveld <3

Valentins klem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...