EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 20. februar 2014

Nytt skilt i gangen

Allerede torsdag, å takk og lov for det :-D Føles som om noen har tygd på meg og sputtet meg ut igjen.... Jeg ser virkelig frem mot en helg jeg kan sove lenge ;-) Det gjenstår å se om det går etter planen!!!


I gangen har det kommet opp et nytt skilt..... 139,- kr på Europris :-D BILLIG ;-) Dem hadde et stort utvalg i forskjellige skilt med forskjellige tekster. Klarte ikke å la dette stå igjen når jeg var innom Europris for å kjøpe billig vindusspyler veske til bilen ;-) + en del andre ting da, som jeg ikke viste at jeg hadde bruk for før jeg fant det hi hi hi hi..... Kan ikke akkurat si at den spyler veska ble billig :-D





Puter fra Ellos!!! Hadde lenge vært på utkikk etter runde puter, men jeg kan ikke si at det finnes så store utvalget på markedet!!! Kjøpte disse før jul og nå har Green Gate kommet med noen super lekre runde puter.... Forundrer meg ikke om noen av de finner veien hit til meg hi hi hi....










Bokser får jeg aldri nok av! Denne brukes til småplukk som disse jeg bor med slenger rundt seg.... grrrr :-P Praktiske til andre ting også, som tennbriketter, hobbysaker, skrivesaker, små stæsj som ikke er i bruk, godis, bestikk, bomull, q-tips og proviant til oss damene ;-) Det meste av små saker som man ikke vet hvor man skal gjøre av, får plass i en boks :-D



Var innom på Mamutsalg her en dag, å kom over denne boka her "På skattejakt med Ellen Ørnes" :-D Her var det masse bilder av super fine skatter, tips og ideer! Gleder meg til å drømme meg bort med denne boka ;-)














Lysestaken min som det er plass til 9 lys, har fulgt meg i over 20 år nå..... Den har faktisk fått lov til å beholde sin originale blå farge gjennom alle disse årene! Tror også den skal få lov til å beholde den fargen fremover også ;-)

Ønsker dere en riktig God Natt <3

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...