EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

tirsdag 25. februar 2014

Male prosjekt

Her er det vinterferie om dagen :-D Jeg og junior er hjemme alene da..... Resten av familien Kork jobber ;-) Vi sover lenge.... Spiser frokost sent og ikke noe stress :-D HERLIG <3


Jeg har holdt på med et male prosjekt om dagen da ;-) Skap jeg har hatt med meg i langt over 20 år nå!!! Synes det var for noen få år siden jeg kjøpte dem da hi hi hi.... Dem er ikke gamle, selv om dem ser slik ut. Kjøpte dem ny produserte! Har hatt veldig lyst til å male dem i lengre tid..... Å nå ble dem malt :-D Planene var klare om hvordan dem skulle males! Først en mørkere gråfarge og så påføre hvitt, deretter skulle jeg pusse det ned så det så gammelt ut.... men men men det kom aldri så langt ;-) Dem ble malt i grå skifer, å dem er henger nå oppe igjen i  fargen grå skifer :-D Fargen var egentlig veldig fin ;-) Hva synes du????

















Jeg lar dem være slik en stund, så skal jeg teste ut prosjektet mitt på noe annet så lenge ;-) Tror ikke dem blir i grått, men tiden vil vel vise hvilken farge dem ender opp med :-D

Fortsatt fin uke til dere alle :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...