EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 21. juli 2013

Plantetrapp og Green Gate puter

Sommer sommer somme :-D Det er så herlig når solen skinner, å det er godt og varmt ute <3 Jeg bare nyter det..... Håper du også har det godt og varmt der du befinner deg!


I dag skal du få se bilder av min nye plantetrapp som jeg kjøpte med meg fra turen til Sverige jeg hadde før helgen. Var innom Rusta og snappet med meg denne! Liten og nett :-) Har fått plass ved inngangsdøra sammen med pelargonia stiklingene mine. De har jeg plantet tre og tre sammen  nå, i håp om at dem skal bli store og frodige ;-)















Å så må jeg jo vise dere mine nye Green Gate puter som jeg har kjøpt på sommersalget hos Gabrielles ;-) De har fått plassen sin på den lille verandaen vi har på utsiden av soverommet. Godt å sitte her på morgenen med en god kopp kaffe og kjenne solen varme :-D (Måtte bare ha disse, da de står i stil med sengeteppe jeg har over senga mi!)




Her er et bilde fra i går kveld når månen skinte så fint over himmelen, å speilte seg i vannet :-) Det er så "gøtt" med sommer :-D Vi får vel bare nyyyyyyte det så lenge det varer! Plutselig er høsten her :-P

I morgen skal jeg og junior til Rælingen å hente to nye familie medlemmer :-D Vi gleder oss vilt ;-) Kan du gjette hva det er? Bilder kommer.....

Ønsker dere en fortsatt super sommer :-D

Sommer klem fra Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...