EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

torsdag 10. april 2014

Tapet og hønsenetting i skapdører


God kveld :-D Nå er det snart helg igjen, å mange starter påskeferie i morgen.... Herlig med ferie :-D For min egen del vet jeg aldri når det blir jobb eller når jeg har fri!!! Plutselig ringer telefonen og noen har bruk for meg. Da er jeg plutselig på farten et sted på østlandet. Slik er det å være selvstendig! Skal jeg ha fri må jeg rømme landet og det gjør jeg i slutten av mai ;-)


I dag viser jeg dere noen bilder av et skap som egentlig var på vei til fyllinga. Jeg reddet det :-) Det var trehvitt, men har fått noen strøk med hvit maling. Speilet i noen av dørene var borte, så det første jeg gjorde var å fjerne de andre speilene i dørene som var hele. Deretter stiftet jeg hønsenetting i dørene der speilene hadde hvert og satte på nye knotter. Slik sto det i tv-stua vår lenge....... Mer og mer rot samlet seg i skapene!!!!! Kan ikke si at det var noe særlig å se på alt rotet gjennom hønsenettingen :-P Så nå har jeg satt fast tapet på baksiden, så slipper jeg å se rotet hi hi hi.... Lettere det en å rydde der ;-)







Ønsker dere en fortsatt fin kveld og en riktig fin fredag :-D

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...