EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 11. mai 2014

Klokke, kofferter og neglelakk

Hei :-D Stikker en liten tur innom for å gi livstegn fra meg ;-) Mye jobb om dagen.... Å det lille jeg er hjemme blir brukt til rydding og maling hi hi hi.... Kom plutselig over en bruktbutikk når jeg var på jobb ;-) Kunne ikke unngå å finne noe der :-D Gubben var like imponert som vanlig når jeg kom hjem med bilen full ha ha ha.... Dere skal nok få bilder senere av det jeg kjøpte ;-) Malekosten har blitt flittig brukt i helgen :-D


Kom over en grønn klokke på Rusta når jeg var i Charlottenberg her før påske. Bare elsker den grønn fargen der, så klokka måtte bli med hjem ;-)






Bestilte mer shampoo fra Blivakker.no......... Har du bestilt for flere års forbruk sa far min når han kom med pakka!!!!


 Å nei da, denne dama klarer ikke å bare bestille shampoo ;-) Det ble med noen kofferter denne gangen også + litt neglelakk i årets pastell farger :-D


Har testet dem ut i helga..... Nå sitter jeg her med negler i forskjellige farger, som har flasset av både her og der pga av malinga jeg har holdt på med i helga. Neglelakk fjernern min er det tydeligvis noen som har hatt bruk for, så neste utvei er vel å putte fingrene ned i whitesprit for å få det av :-P

Ønsker dere en riktig fin uke :-D 

Klem Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...