EN BLOGG OM HVERDAGSLIV, INTERIØR, HAGE, REISER & HOBBY


Julen 2014

Julen 2014

søndag 14. april 2013

Inspirasjon fra Hage Messen 2013

Håper dere alle har hatt en fin helg :-D
Her i helgen har det kommet ned 15 cm med bløt snø, vi har vært med lille bror å handlet maling og betong+++, feiret bursdag for 4 stykker som tilsammen ble 144 år, vært på årets Hage Messe på Lillestrøm og avsluttet søndagen med koselig besøk fra Heradsbygda i Elverum :-D


Mamman min måtte teste en ny oppskrift hun hadde funnet! Da hun skulle ha på kremen så rant det utover i alle kanter hi hi hi hi..... Den eneste utveien for å få stoppet dette kline var å legge aluminiumsfolie rundt ha ha ha... For et styr :-D Men jeg kan fortelle dere det at kaka var så god at alt forsvant ;-) Det er ikke utsende på kaka som teller, men smaken :-D Men det er vel kanskje greit å ikke måtte skrape kremen fra benker og golv for å kjenne smaken hi hi hi .....


Bløtkake følger også med når man feirer bursdager :-) Den holdt seg på kakefatet ;-) Takk for det.....


På årets Hage Messe på Lillestrøm har vi vært for å få litt inspirasjon til sommeren :-D Kan ikke akkurat si at jeg får den ordentlig shoppe stemningen til årets sommerblomster,da det kom ned 15 cm med ekstra snø!!! Så det ble handlet mest stæsj og noen urteplanter ;-) Men bilder med inspirasjon har jeg fått med meg, knipse knipse knipse..... Her kommer det en haug med bilder fra årets Hage Messe :-D Se og Nyt ;-)






























Mye av dette kunne jeg gjerne ha tatt med meg hjem hvis lommeboka hadde vært enig ;-) Falt helt pladask for den lille havestua........ Mmmmmm en dag skal jeg også ha noe slikt i hagen! Pukken og strømmen ligger klar! Mangler bare resten da hi hi hi hi.....

Ønsker dere en flott uke alle sammen :-D

Klem Mona

5 kommentarer:

  1. Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg! Så utrolig fint huset deres er! Nestun-huset er virkelig vakkert! :) Gøy å titte innom bloggen din :) Herlig med litt hageinspirasjon nå...sånn som jeg lengter etter vår og sommer!! :) Ha en fortsatt herlig uke!

    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så koselig at du hadde funnet veien innom meg da;)
    Skulle ha kikket på bloggen din tidligere og lagt igjen ett lite spor etter meg men siden sist jeg blogget så har jeg blitt mamma;)
    Den siste uken har vært ganske så spesiell;)
    Masse herlige hagebilder du deler, kjenner at det må bli litt mer vår ute nå så man kan begynne for alvor!
    Fine kvelden til deg;)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Hej søde Mona
    Så flotte flotte kager! <3 Jeg kunne godt spise et stykke eller 2 lige nu :)
    Stort tillykke til jer allesammen.
    Dejlige billeder hvor er der meget jeg godt kunne bruge!
    Det fine hus ville passe fint i min have, hvor er det flot. :)
    I dag har jeg solskin og ingen sne. :)

    Stort knus og kram
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Hei, hei Mona.
    Disse kakene så da bare helt nydelige ut:).
    Det er nok godt at jeg bare kan se og ikke røre;D.
    Jeg ser at jeg skulle tatt meg tid til hagemessen, ja. Her var det såå mye fint, kan tenke meg dere ble inspirerte:). Ikke mist motet, søte deg, våren kommer nok snart.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Farmor

    SvarSlett
  5. Hei Mona!
    Dere har jammen hatt en aktiv helg, men den hørtes veldig koselig ut! De flotte kakene så deilige ut, jeg elsker kaker!! Så mye fint det var på messen også, det er klart man blir fristet:) Jeg var innom gartneriet igår og de hadde fått inn så mye lekre hagemøbler...skulle ønske jeg terrasse.

    Ha en flott dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...